2. třída U Koťátek
BŘEZEN 2025 U KOŤÁTEK
3. 3. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko, sluníčko, zahřej nás maličko Květiny na jaře – BOZD, PP Mít povědomí o živé přírodě, vážit si a chránit živou přírodu, všímat si změn kolem sebe, změn počasí – rozvoj smyslového vnímání – barvy, vůně, zvuky přírody, prosociálního chování; znát názvy a barvy prvních jarních květin – rozvoj paměti a […]
- 70
BÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2025 U KOŤÁTEK
3. 3. 2025SNĚŽENKA Táta včera na venku, našel první sněženku, vedle petrklíč, zima už je pryč! TULIPÁN Stojí, stojí smutný pán, jmenuje se tulipán. Šatičky má barevné, žluté nebo červené. NA JAŘE – píseň Na jaře, na jaře, čáp jede v kočáře, hej hopy, hej hopy, hej hopy hop. Čáp veze sluníčko, […]
Více informacíBÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2025 U KOŤÁTEK
30. 1. 2025Na hlídače – pohybová hra s recitací Usnul hlídač na lavici, všichni vrabci na silnici. Až se zrní nazobáme, na hlídače zavoláme. Hlídači, vstávej! Veverka – báseň Veverka čiperka sedí v rudém kožíšku, ráda jí jadérka ze šišek a oříšků. Skoč veverko skoč, s námi se zatoč. Perníková chaloupka – veršovaná pohádka Odkud ten náš […]
Více informacíÚNOR 2025 U KOŤÁTEK
30. 1. 2025Název měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Zvířátka v zimě – mít povědomí o živé přírodě, její ochraně a proměnách; znát názvy volně žijících zvířat; pomoc zvířátkům v zimě – spolupráce s rodiči – krmení pro ptáčky v zimě /např. lesní zvěř, ptactvo/, vážit si práce druhých; vnímat přírodu všemi smysly + pozorování/zvuky zvířat […]
- 115
BÁSNĚ A PÍSNĚ LEDEN 2025 U KOŤÁTEK
2. 1. 2025SNĚHULÁČEK PANÁČEK – báseň Sněhuláček panáček má na hlavě plecháček. Místo očí uhlíky, na kabátě knoflíky. Stojí v zimě bos, má červený nos. SNÍH – báseň Padá sníh, padá sníh, pojedeme na saních. Pojedeme z kopce dolů, narazíme na stodolu. Padá sníh, padá sníh, pojedeme na saních. JEDNA KOULE – píseň Jedna koule, druhá koule, […]
Více informacíLEDEN 2025 U KOŤÁTEK
2. 1. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko sype sněhovou peřinu Zima bílá – oblékání, prevence chorob BOZD, PP – znát hlavní znaky zimního ročního období – práce s informacemi, znát a umět pojmenovat jednotlivé části těla – rozvoj předčtenářské gramotnosti + uvědomění si vlastního těla; znát a umět pojmenovat jednotlivé části zimního oblečení – rozvoj koncentrace, slovní […]
- 61
BÁSNĚ A PÍSNĚ PROSINEC 2024 U KOŤÁTEK
29. 11. 2024JÁ MÁM Z VÁNOC NEJRADĚJI – báseň Já mám z Vánoc nejraději, když se doma všichni smějí. Když se kapři mrskají a prskavky prskají. MIK, MIKU, MIKULÁŠ – píseň Mik, Miku, Mik, Miku, Mikuláš, přišel s čertem na koláč. Mik, Miku, Mik, Miku, Mikuláš, přinesl nám zimní čas. Když Mikuláš naděluje, čertík kolem poskakuje, Mik, […]
Více informacíPROSINEC 2024 U KOŤÁTEK
29. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku Vánoce se sluníčkem S čerty nejsou žerty – tradice – mít povědomí o českých vánočních tradicích – zvyky a tradice, písně a básně – rozvoj předčtenářské gramotnosti; umět vyjádřit a zvládat emoce; rozvoj estetického vnímání, rozvoj smyslového vnímání, práce s informacemi, pracovní a výtvarné činnosti z netradičních a přírodních materiálů, rozvoj […]
- 60
LISTOPAD 2024 U KOŤÁTEK
1. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko svými paprsky ukládá přírodu k zimnímu spánku Barvy a plody podzimu – BOZD, PP – znát základní charakteristické znaky podzimního ročního období; znát základní barvy – umět je poznat, rozlišit a pojmenovat; seznamovat se s názvy některých podzimních plodů – např. kaštany, žaludy, jedlé kaštany, šišky – borovicové, modřínové, smrkové + jejich […]
- 47