2. třída U Koťátek
DUBEN 2024 U KOŤÁTEK
2. 4. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku JÁ A PROBOUZEJÍCÍ SE PŘÍRODA Práce na zahradě, BOZD, PP – všímat si změn v přírodě – rozvoj smyslového vnímání – zraku, čichu; získávání základních informací o lidských pracovních činnostech, druzích a názvech stromů, květin, zeleniny a ovoce; básně a písně o přírodě, rytmizace, rozvoj hudebních dovedností – hra na dětské hudební […]
- 66
BÁSNĚ A PÍSNĚ DUBEN 2024 U KOŤÁTEK
2. 4. 2024POPĚVKY – píseň Kvík, kvík, kvík, v blátě je čuník. Růžovoučké je prasátko, rádo má svoje selátko. Kvík, kvík, kvík, v blátě je čuník. Bé, bé, bé, kudrnatá je. ovce kouká na jehňátka, otáčí se na beránka. Bé, bé, bé, kudrnatá je. Kvok, kvok, kvok, kvočna měří krok. Nohu zvolna vážně zvedne, povykročí, pak si […]
Více informacíBÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2024 U KOŤÁTEK
28. 2. 2024SNĚŽENKA Táta včera na venku, našel první sněženku, vedle petrklíč, zima už je pryč! Jarní básnička s ukazováním Do zahrádky přišlo jaro, (chůze na místě) copak se tam asi stalo? (pokrčení rameny) Rozkvetly nám kytičky, (ruce vzhůru, otáčet se vpravo a vlevo) narcis, krokus, kočičky. (ukazování do tří stran) Včelička k […]
Více informacíBŘEZEN 2024 U KOŤÁTEK
28. 2. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku Sluníčko, sluníčko, zahřej nás maličko Květiny na jaře – BOZD, PP Mít povědomí o živé přírodě, vážit si a chránit živou přírodu, všímat si změn kolem sebe, změn počasí – rozvoj smyslového vnímání, prosociálního chování; znát názvy a barvy prvních jarních květin – rozvoj paměti a slovní zásoby; výtvarné, pracovní činnosti […]
- 76
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2024 U KOŤÁTEK
31. 1. 2024MEDVĚD – pohybová říkanka Medvěd klepe peřinu, (stoj + lehce se klepeme do zadečku) už se chystá na zimu, ( stoj + lehce se klepeme do zadečku) záležet si musí dát, (stoj + hlava „ANO“) až do jara bude spát. (stoj + šeptat) Zásoby má v doupěti, ( stoj + ruce dělají kruhy před tělem) […]
Více informacíÚNOR 2024 U KOŤÁTEK
31. 1. 2024Název měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Zvířátka v zimě – mít povědomí o živé přírodě, její ochraně a proměnách; znát názvy volně žijících zvířat; pomoc zvířátkům v zimě /např. lesní zvěř, ptactvo/, vážit si práce druhých; vnímat přírodu všemi smysly/zvuky zvířat + nápodoba – sluchová diferenciace/; básně a písně o […]
- 78
BÁSNĚ A PÍSNĚ LEDEN 2024 U KOŤÁTEK
21. 12. 2023Sněhuláček – báseň Sněhuláček panáček má na hlavě plecháček. Místo očí uhlíky, na kabátě knoflíky. Stojí v zimě bos, má červený nos. Zima – píseň Zima je, zima je, každý se raduje. Padá sníh, padá sníh. (:Pojedeme na saních:) Neposlušný Petřík – báseň Neposlechl mámu Petřík, neoblékl si svůj svetřík. Hlava bolí, je mu zima, přemohla ho […]
Více informacíLEDEN 2024 U KOŤÁTEK
21. 12. 2023Název měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko sype sněhovou peřinu Zima bílá – oblékání, prevence chorob BOZD, PP – znát hlavní znaky zimního ročního období – práce s informacemi, znát a umět pojmenovat jednotlivé části těla – rozvoj předčtenářské gramotnosti + uvědomění si vlastního těla; znát a umět pojmenovat jednotlivé části zimního oblečení – rozvoj koncentrace, slovní […]
- 79
BÁSNĚ A PÍSNĚ PROSINEC 2023 U KOŤÁTEK
30. 11. 2023Čertí hádanka – báseň Má to rohy, dlouhou bradu, kožich na zem, ocas vzadu. Místo nohy kopyto…tak mi řekni, kdo je to? /čert/ Čerti v pekle – píseň I:Čerti v pekle, ti se radujou, od rána si jenom tancujou:I Když se vyspí do růžova, pod kotlem si zatopí. Nemejou se, nečešou se, jenom se tak […]
Více informacíPROSINEC 2023 U KOŤÁTEK
30. 11. 2023Téma měsíčního integrovaného bloku Vánoce se sluníčkem S čerty nejsou žerty – tradice – mít povědomí o českých vánočních tradicích – zvyky a tradice, písně a básně – rozvoj předčtenářské gramotnosti; rozvoj estetického vnímání, rozvoj smyslového vnímání, práce s informacemi, pracovní a výtvarné činnosti z netradičních a přírodních materiálů, rozvoj paměti. Vánoce se blíží, tradice […]
- 60