3. třída U Štěňátek
BÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2025 U ŠTĚŇÁTEK
3. 3. 2025SNĚŽENKY Sněženky se probudily, vykukují z travičky. Já sněženky poznám dobře, podle jejich hlavičky. BŘEZEN V březnu už se pod sněhem, petrklíče klubou ven. Trpaslíci, ba i ptáčci, Na zahradě mají práci. JARO Zelená je barva jara, komu mohla tomu dala. Zelená je travička, i když ještě maličká. Zelené jsou lístky stromů, přišlo jaro […]
- 1
BŘEZEN 2025 U ŠTĚŇÁTEK
1. 3. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko, sluníčko zahřej nás maličko JARNÍ PŘÍRODA/ KVĚTINY NA JAŘE (BOZD, PP) – Poznat a pojmenovat známé jarní květiny, všímat si změn a dění v nejbližším okolí, posilování přirozených poznávacích citů, pomáhat a pečovat o okolní životní prostředí, záměrně udržet pozornost a umět si vybavit důležité informace, zachycovat skutečnosti ze svého […]
- 23
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2025 U ŠTĚŇÁTEK
31. 1. 2025KRMÍTKO Mrzne, sněží, toto zebe, hodně sněhu spadlo z nebe. Ptáčkové teď starost mají, jak potravu obstarají. Kde jsou v domě hodná dítka, dávají jim do krmítka, trochu zrní, trochu máčku, ať si dají do zobáčku. ÚNOR Únor bývá v roce druhý, Nosí mrazu, větru dost. V únoru se snížek sype, Hlavně dětem pro radost. […]
- 1
ÚNOR 2025 U ŠTĚŇÁTEK
31. 1. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem AŽ JÁ BUDU VELKÁ, BUDE ZE MNE… (BOZD, PP) – utvořit si základní dětskou představu o pravidlech chování a společenských normách, orientovat se ve světě, chápat, že každý má v životě svou roli, je stejně důležitý jako ostatní, vážit si práce druhých, mít poznatky z nejrůznějších oblastí […]
- 16
BÁSNĚ A PÍSNĚ LEDEN 2025 U ŠTĚŇÁTEK
6. 1. 2025TO JE ZIMA To je zima, to to zebe, Když padají vločky z nebe. Natáhnem si rukavice, šály, bundy a čepice. Vyjdem mezi paneláky, budem stavět sněhuláky. LEDEN Leden, leden, leden, Přikryl vodu ledem. A kde včera byly louže, tam to dneska pěkně klouže. ZIMNÍ PLETENÍ Pletu, pletu, pletu Pro tatínky, pro […]
- 1
LEDEN 2025 U ŠTĚŇÁTEK
6. 1. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko sype sněhovou peřinu TŘI KRÁLOVÉ – ctít oslavy svátků a tradic, uvědomovat si rozdíly v tom, co bylo dříve a dnes, podílet se na společných oslavách v rámci MŠ i mimo ni, naučit se nazpaměť krátké texty, písničky, těšit se z hezkých a příjemných zážitků, ovládat dechové svalstvo, doprovázet pohyb […]
- 44
PROSINEC 2024 U ŠTĚŇÁTEK
29. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Vánoce se sluníčkem S ČERTY NEJSOU ČERTY – TRADICE – poznat tradice, které souvisejí s oslavou čerta a Mikuláše, všímat si změn v počasí (sněhová nadílka), umět se radovat z maličkostí, přijímat i rozdávat radost, šířit pozitivní atmosféru, zdobení vánočního stromečku v Chomutově, Oslava Mikuláše, výroba vánočního přání, naučit se hodnotit […]
- 31
LISTOPAD 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko svými paprsky ukládá přírodu k zimnímu spánku BARVY A PLODY PODZIMU (BOZD a PP) – Poznávání stromů i s jejich plody a listy, rozdíly mezi listnatými a jehličnatými stromy a keři. Tento týden bude zejména o environmentální výchově a bezpečnosti dětí v přírodě. CO DĚLÁME CELÝ DEN ( den a […]
- 66
BÁSNĚ A PÍSNĚ LISTOPAD 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 11. 2024OVOCE A ZELENINA Mrkev, hrášek, brambora, To je velká lahoda. Zelenina pro zdraví, Naše tělo napraví. Jezte také ovoce, Má vitamínů nejvíce. Zdravá strava musí být, Chceš-li zdravé tělo mít A nemocem se ubránit. FOUKEJ, FOUKEJ VĚTŘÍČKU Foukej, foukej větříčku, shoď mi jednu hruštičku. Shoď mi jednu nebo dvě, Budou sladké obě dvě. […]
Více informacíBÁSNĚ A PÍSNĚ ŘÍJEN 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 10. 2024JEŽEK (s pohybem) Leze ježek, leze v lese, jablíčka si s sebou nese. Děti kolem běhají, ježka všude hledají. Ježek píchá do všech stran, já se chytit nenechám. Do listí se zahrabal, lehl si a tiše spal. MEDVĚD Starý medvěd vzdychá, že ho v tlamě píchá. Že ho bolí v zubu díra, od bolesti už už zmírá, a že prosí […]
- 2









