Co se učíme
PROSINEC 2024 U ŽABIČEK
2. 12. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: VÁNOCE SE SLUNÍČKEM ČERTI A VÁNOCE Vnímat a rozlišovat podle všech smyslů – experimenty – poslech vánočních koled, sluchové hry; seznamování s českými tradicemi; rozvoj HM – napodobit jednoduchý pohyb s hudbou a říkadly – čertí překážky, PH Z pekla do pekla; rozvoj JM stříhat, lepit – rozvoj tvořivosti, využití různých […]
- 25
BÁSNĚ A PÍSNĚ PROSINEC 2024 U VEVEREK
29. 11. 2024Čertovská Otvírejte čerti vrata, jdem se mrknout na čerťata – (blblblbl). Čertí kluci, čertí holky – mají rádi čertí vdolky – (mňam, mňam, mňam). Je tu teplo, teplíčko – (šeptem), je tu peklo, peklíčko (nahlas). Chumelenice – píseň Volá, volá vločku vločka, ať prý na ní počká, že neví kam, padá, padá, má zavřená […]
Více informacíBÁSNĚ A PÍSNĚ PROSINEC 2024 U KOŤÁTEK
29. 11. 2024JÁ MÁM Z VÁNOC NEJRADĚJI – báseň Já mám z Vánoc nejraději, když se doma všichni smějí. Když se kapři mrskají a prskavky prskají. MIK, MIKU, MIKULÁŠ – píseň Mik, Miku, Mik, Miku, Mikuláš, přišel s čertem na koláč. Mik, Miku, Mik, Miku, Mikuláš, přinesl nám zimní čas. Když Mikuláš naděluje, čertík kolem poskakuje, Mik, […]
Více informacíPROSINEC 2024 U KOŤÁTEK
29. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku Vánoce se sluníčkem S čerty nejsou žerty – tradice – mít povědomí o českých vánočních tradicích – zvyky a tradice, písně a básně – rozvoj předčtenářské gramotnosti; umět vyjádřit a zvládat emoce; rozvoj estetického vnímání, rozvoj smyslového vnímání, práce s informacemi, pracovní a výtvarné činnosti z netradičních a přírodních materiálů, rozvoj […]
- 60
BÁSNĚ A PÍSNĚ PROSINEC 2024 U ŽABIČEK
27. 11. 2024BÁSNĚ To je zima, to to zebe, když padají vločky z nebe. Když zazvoní zvoneček, rozsvítí se stromeček. Obléknem […]
Více informacíPROSINEC 2024 U VEVEREK
28. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko svými paprsky ukládá přírodu k zimnímu spánku S čerty nejsou žerty – těšit se z hezkých a příjemných zážitků – české tradice Vnímat umělecké a kulturní podněty- vánoční výzdoba ve městě, zdobení stromečku, estetické cítění – výzdoba třídy, prostor školky. Pozorně se zájmem sledovat umělecké produkce. Zdobení stromečku v parku ( akce […]
- 82
LISTOPAD 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko svými paprsky ukládá přírodu k zimnímu spánku BARVY A PLODY PODZIMU (BOZD a PP) – Poznávání stromů i s jejich plody a listy, rozdíly mezi listnatými a jehličnatými stromy a keři. Tento týden bude zejména o environmentální výchově a bezpečnosti dětí v přírodě. CO DĚLÁME CELÝ DEN ( den a […]
- 66
BÁSNĚ A PÍSNĚ LISTOPAD 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 11. 2024OVOCE A ZELENINA Mrkev, hrášek, brambora, To je velká lahoda. Zelenina pro zdraví, Naše tělo napraví. Jezte také ovoce, Má vitamínů nejvíce. Zdravá strava musí být, Chceš-li zdravé tělo mít A nemocem se ubránit. FOUKEJ, FOUKEJ VĚTŘÍČKU Foukej, foukej větříčku, shoď mi jednu hruštičku. Shoď mi jednu nebo dvě, Budou sladké obě dvě. […]
Více informacíLISTOPAD 2024 U KOŤÁTEK
1. 11. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko svými paprsky ukládá přírodu k zimnímu spánku Barvy a plody podzimu – BOZD, PP – znát základní charakteristické znaky podzimního ročního období; znát základní barvy – umět je poznat, rozlišit a pojmenovat; seznamovat se s názvy některých podzimních plodů – např. kaštany, žaludy, jedlé kaštany, šišky – borovicové, modřínové, smrkové + jejich […]
- 47
BÁSNĚ A PÍSNĚ LISTOPAD 2024 U KOŤÁTEK
1. 11. 2024JEŽEK – báseň Kam se ježek v zimě schoval? Neklouzal se, nesáňkoval. Zahrabal se do listí, od té doby spí a spí. Zahrabal se do země, lidičky, vzbuďte mne! Až zavoní fialky, zapískají píšťalky. JEŽEK SPÍ – pohybová hra s rytmizací Tiš, tiš, ježek spí, ať ho nikdo nevzbudí. Já mám doma ovci, mohu tleskat […]
Více informací