DUBEN 2025 U ŠTĚŇÁTEK
Téma měsíčního integrovaného bloku:
Sluníčko a tradice, máme rádi velice
UŽ PŮJDU DO ŠKOLY BOZD, PP – Adaptovat se na školu a požadavky z ní vyplývající, připravit se plynule na přechod z MŠ do ZŠ, umět pracovat s chybou, pěstovat kladný vztah k učení, poznávání nového, práce s informacemi a aktivním využitím v běžném životě
Nabídka činností: Kresba autoportrétu – správný úchop kreslícího náčiní, stopy tužky, detaily, rozvoj JM, vynášení Morany – české tradice, beseda na technických službách – recyklovat, aktivně se podílet na péči o životní prostředí, ukázka ZUŠ CV v MŠ – rozvíjet se v různých oblastech, zkoušet nové činnosti
VELIKONOCE – TRADICE – poznat tradice, které souvisí s oslavami Velikonoc, umět se radovat z maličkostí, přijímat i rozdávat radost, šířit pozitivní atmosféru, naučit se hodnotit sama sebe a přijímat hodnocení od druhých (FORMATIVNÍ HODNOCENÍ, reflexe a sebereflexe),
Nabídka činností: grafomotorické listy – geometrické tvary, správný úchop, EXP. – sázení osení, práce s hlínou, pohybové činnosti – cvičení s malými míčky -vajíčka, putování za velikonočním zajíčkem – rozvoj logického myšlení i hrubé motoriky – plnění úkolů
PRÁCE NA ZAHRADĚ BOZD, PP – pečovat o své okolí, zvládat jednoduchou obsluhu a pracovní úkony, vážit se práce druhých, starat se o životního prostředí, zaregistrovat změny ve svém okolí, podílet se na práci na zahradě, výzdobě třídy i okolí MŠ,
ČARODĚJNICE – TRADICE – rozlišovat kontrasty a umět o nich mluvit (dobro x zlo, světla x tma), pochopit význam piktogramu či symbolu, vnímat umělecké a kulturní podněty, hodnotit svoje zážitky, zajímat se, co se v okolí děje, užívat si oslavy svátků tradic, zajímat se o ně, oslava dne čarodějnic – rozvoj logického myšlení i hrubé motoriky – plnění úkolů