Co se učíme
BÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2024 U KOŤÁTEK
28. 2. 2024SNĚŽENKA Táta včera na venku, našel první sněženku, vedle petrklíč, zima už je pryč! Jarní básnička s ukazováním Do zahrádky přišlo jaro, (chůze na místě) copak se tam asi stalo? (pokrčení rameny) Rozkvetly nám kytičky, (ruce vzhůru, otáčet se vpravo a vlevo) narcis, krokus, kočičky. (ukazování do tří stran) Včelička k […]
Více informacíBŘEZEN 2024 U KOŤÁTEK
28. 2. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku Sluníčko, sluníčko, zahřej nás maličko Květiny na jaře – BOZD, PP Mít povědomí o živé přírodě, vážit si a chránit živou přírodu, všímat si změn kolem sebe, změn počasí – rozvoj smyslového vnímání, prosociálního chování; znát názvy a barvy prvních jarních květin – rozvoj paměti a slovní zásoby; výtvarné, pracovní činnosti […]
- 76
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2024 U ŠTĚŇÁTEK
1. 2. 2024KRMÍTKO Mrzne, sněží, toto zebe, hodně sněhu spadlo z nebe. Ptáčkové teď starost mají, jak potravu obstarají. Kde jsou v domě hodná dítka, dávají jim do krmítka, trochu zrní, trochu máčku, ať si dají do zobáčku. ÚNOR Únor bývá v roce druhý, Nosí mrazu, větru dost. V únoru se snížek sype, Hlavně dětem pro radost. […]
- 2
ÚNOR 2024 U ŠTĚŇÁTEK
31. 1. 2024Téma měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Až já budu velká ze mne… (BOZD, PP) – utvořit si základní dětskou představu o pravidlech chování a společenských normách, orientovat se ve světě, chápat, že každý má v životě svou roli, je stejně důležitý jako ostatní, vážit si práce druhých, mít poznatky z nejrůznějších oblastí života, […]
- 19
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2024 U KOŤÁTEK
31. 1. 2024MEDVĚD – pohybová říkanka Medvěd klepe peřinu, (stoj + lehce se klepeme do zadečku) už se chystá na zimu, ( stoj + lehce se klepeme do zadečku) záležet si musí dát, (stoj + hlava „ANO“) až do jara bude spát. (stoj + šeptat) Zásoby má v doupěti, ( stoj + ruce dělají kruhy před tělem) […]
Více informacíÚNOR 2024 U KOŤÁTEK
31. 1. 2024Název měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Zvířátka v zimě – mít povědomí o živé přírodě, její ochraně a proměnách; znát názvy volně žijících zvířat; pomoc zvířátkům v zimě /např. lesní zvěř, ptactvo/, vážit si práce druhých; vnímat přírodu všemi smysly/zvuky zvířat + nápodoba – sluchová diferenciace/; básně a písně o […]
- 78
ÚNOR 2024 U ŽABIČEK
31. 1. 2024TÉMA MĚSEÍCE: MASOPUSTNÍ REJ SE SLUNÍČKEM SVĚT POHÁDEK Vytváření základů kulturních a společenských návyků, zdokonalování dovedností v oblasti jemné a hrubé motoriky, zacházet s běžnými předměty denní potřeby, rozvoj komunikativních dovedností verbálních i neverbálních, rozvoj společenského i estetického vkusu, experimentovat – tající sníh, řazení a třídění pohádkových postav a předmětů podle barvy, tvaru a velikosti, […]
- 25
BÁSNĚ A PÍSNĚ ˇUNOR 2024 U ŽABIČEK
30. 1. 2024MALÁ POHÁDKA O ŘEPĚ Dědek řepu zasadil, u pole se posadil. Čekal, čekal, mráz ho lekal, sluníčka se bál, dešti jenom lál. Bez večeře, bez oběda, čeká dědeček. Najednou se hlína zvedá, roste kopeček. Bábo, roste řepa. Prosím tě, co vidíš? Bábo, což jsi slepá? Dědku, ty mně šidíš. Zavolali vnučku, vnučka pejska, pejsek kočku, […]
Více informacíBÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2024 U VEVEREK
29. 1. 2024ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ Myslivci jsou dobří střelci, chodí v zimě ke krmelci. Dát zvířátkům na zimu, zdravou, dobrou svačinu. Mrzne, sněží, toto zebe, hodně sněhu spadlo z nebe. KDO TO ŤUKÁ NA OKÉNKO Kdo to ťuká na okénko ? – malý vrabeček. Prosí chudák ať mu dáme aspoň drobeček. Nejsme lakomí, každý z nás to ví, že […]
Více informacíÚNOR 2024 U VEVEREK
29. 1. 2024Název měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Zvířátka v zimě – Masopustní rej: Vytváření elementárního povědomí o širším přírodním prostředí.Zvládnout základní pohybové dovednosti, běžné způsoby pohybu v různém prostředí – aktivity na sněhu, klouzání, bobování,chůze ve sněhu. Přemýšlet, udržovat a své myšlenky i úvahy vyjádřit.Chápat základní matematické pojmy a elementární matematické souvislosti-číselná […]
- 95