Co se učíme
BÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2025 U ŽABIČEK
27. 2. 2025Písně: K poslechu – Jaro dělá pokusy – Svěrák, Uhlíř Pam, pam, pampeliška, zjara louku rozsvítí, pam, pam, pampeliška chytá zlato do sítí. Žádná hezčí není, nežli tahle střapatá, pam, pam, pampeliška, ta má sukni ze zlata. Jaro letí, jaro letí, má zelená křidélka, šatičky má z konvalinek, na kloboučku motýlka. Kde […]
Více informacíBŘEZEN U ŽABIČEK 2025
27. 2. 2025TÉMA INTEGROVANÉHO BLOKU: JÁ A PROBOUZEJÍCÍ SE PŘÍRODA SLUNÍČKO, SLUNÍČKO, ZAHŘEJ NÁS MALIČKO PRVNÍ JARNÍ KVĚTINY Osvojit si dovednosti v péči o okolí a květiny, poznat a pojmenovat některé jarní květiny na obrázku i v přírodě, poznat a pojmenovat barvy; ČG – říkanky Jaro dělá pokusy, Sněženka, Petrklíč – porozumět slyšenému, rozvíjet řeč v logo […]
- 23
BÁSNĚ A PÍSNĚ BŘEZEN 2025 U VEVEREK
25. 2. 2025JARO Slunce volá na sněženku, podívej se jak je venku! Slunce volá do oken, děti, haló, pojďte ven! JARNÍ Zima už se loučí s námi, snížek už je za horami. Sluníčko si češe vlasy, v zahrádkách už brzy asi – pokvete nám petrklíč, který zimu pošle pryč! BŘEZEN Sluníčko už trošku hřeje, sněženka se v trávě chvěje. […]
Více informacíBŘEZEN 2025 U VEVEREK
27. 2. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Sluníčko, sluníčko zahřej nás maličko Květiny na jaře, Hmyz a brouci Vytváření povědomí o vlastní sounáležitosti s živou přírodou : všímat si změn ve svém okolí, v přírodě – proměny komentovat – pozorování měnící se přírody – na vycházkách předzahrádky, pojmenovávání rostlin, jejich částí. V rámci výtvarných a pracovních činností – […]
- 66
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2025 U ŠTĚŇÁTEK
31. 1. 2025KRMÍTKO Mrzne, sněží, toto zebe, hodně sněhu spadlo z nebe. Ptáčkové teď starost mají, jak potravu obstarají. Kde jsou v domě hodná dítka, dávají jim do krmítka, trochu zrní, trochu máčku, ať si dají do zobáčku. ÚNOR Únor bývá v roce druhý, Nosí mrazu, větru dost. V únoru se snížek sype, Hlavně dětem pro radost. […]
- 1
ÚNOR 2025 U ŠTĚŇÁTEK
31. 1. 2025Téma měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem AŽ JÁ BUDU VELKÁ, BUDE ZE MNE… (BOZD, PP) – utvořit si základní dětskou představu o pravidlech chování a společenských normách, orientovat se ve světě, chápat, že každý má v životě svou roli, je stejně důležitý jako ostatní, vážit si práce druhých, mít poznatky z nejrůznějších oblastí života, […]
- 16
ÚNOR 2025 U ŽABIČEK
30. 1. 2025MASOPUSTÍ REJ SE SLUNÍČKEM SVĚT POHÁDEK Vytváření základů kulturních a společenských návyků, zdokonalování dovedností v oblasti hrubé a jemné motoriky; řazení a třídění pohádkových postav a předmětů podle barvy, tvaru a velikosti, číselná řada do 10ti; EXPERIMENTY – práce na PC Sněhulákovy úkoly, tající sníh, malování do sněhu; rozvíjet JM – trhání a lepení papíru, […]
- 52
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2025 U KOŤÁTEK
30. 1. 2025Na hlídače – pohybová hra s recitací Usnul hlídač na lavici, všichni vrabci na silnici. Až se zrní nazobáme, na hlídače zavoláme. Hlídači, vstávej! Veverka – báseň Veverka čiperka sedí v rudém kožíšku, ráda jí jadérka ze šišek a oříšků. Skoč veverko skoč, s námi se zatoč. Perníková chaloupka – veršovaná pohádka Odkud ten náš […]
Více informacíÚNOR 2025 U KOŤÁTEK
30. 1. 2025Název měsíčního integrovaného bloku: Masopustní rej se sluníčkem Zvířátka v zimě – mít povědomí o živé přírodě, její ochraně a proměnách; znát názvy volně žijících zvířat; pomoc zvířátkům v zimě – spolupráce s rodiči – krmení pro ptáčky v zimě /např. lesní zvěř, ptactvo/, vážit si práce druhých; vnímat přírodu všemi smysly + pozorování/zvuky zvířat […]
- 115
BÁSNĚ A PÍSNĚ ÚNOR 2025 U ŽABIČEK
29. 1. 2025O sněhulákovi Kdopak to zametá u našich vrat? Vidím tam s metličkou někoho stát. Kdopak to postává a nemá boty? No přece sněhulák, ten nemá nohy. Kdopak se přikrčil, když vyšlo sluníčko? Paprsek rozmočil, zbylo jen maličko.
Více informací