Co se učíme
Říjen ve třídě „U Motýlků“
28. 9. 2025Téma: Na políčko s motýlkem, poletíme každý den V lese je motýlkům krásně, můžeme i skládat básně Za každého počasí hned, motýlci pozdraví svět Lístková víla vypráví, motýlci dělají výpravy Cíle: Získávání poznatků o podzimní přírodě- pole Získávání poznatků o podzimní přírodě – v lese a na poli Seznamování se s charakteristickými rysy podzimního počasí a změnami s nimi souvisejícími […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Mravenečků“
28. 9. 2025Téma: Podzim v přírodě Lesní království a na políčku Malované počasí Podzim s lesními skřítky Cíle: Získávání poznatků o podzimní přírodě – V lese a na poli Seznamování se s charakteristickými rysy podzimního počasí a změnami s nimi souvisejícími Vedení dětí k rozvoji pozitivních citových vazeb k přírodě Báseň: Bouřka Třesky, plesky, hromy, blesky a na dveře buchy, buch. Já […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Berušek“
28. 9. 2025Téma: Jak chutná ovoce a zelenina Podzim na zahradě, poli a v lese Kouzla podzimního počasí Vyletěl si pyšný drak Lesní zvířátka Cíle: Získávání poznatků o zelenině a ovoci, o práci na zahradě Získávání nových poznatků o podzimní přírodě – v lese a na poli Seznamování s charakteristickými rysy podzimního počasí a změnami, s nimi souvisejícími Získávání poznatků o […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Světlušek“
28. 9. 2025Téma: Těžký úkol strašák má, naše pole pohlídá Samé louže, samé bláto, víme, kdopak může za to Kaštany se houpají, ze slupky se loupají Leze ježek, leze v lese, žížalku si domů nese Cíle: Získávání poznatků o podzimní přírodě – na poli Seznamování s charakteristickými rysy podzimního počasí a změnami s nimi souvisejícími Vedení dětí […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Stonožek“
28. 9. 2025Téma: V lese se zvířátky V lese a jeho plné kráse Podzimní počasí Podzimní radovánky Činnosti: Získávání poznatků o podzimní přírodě – pole Získávání nových poznatků podzimní přírodě – v lese a na poli Seznamování s charakteristickými rysy podzimního počasí Vedení dětí k rozvoji pozitivních citových vazeb k přírodě Báseň: KAŠTAN Spadl kaštan do travičky, uhodil se do hlavičky. Nelekl […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Včeliček“
28. 9. 2025Téma: Traktor jede po poli V lese je krásně Podzim v přírodě Dýňové veselí Cíle: Získávání poznatků o podzimní přírodě – pole Získávání nových poznatků podzimní přírodě – v lese a na poli Seznamování s charakteristickými rysy podzimního počasí Vedení dětí k rozvoji pozitivních citových vazeb k přírodě Báseň: Kutálí se líně, velikánská dýně, v bříšku má sto semínek, malých dýních […]
Více informacíŘíjen ve třídě „U Čmeláčků“
28. 9. 2025Téma: Jede traktor po poli, vyorávat brambory. Rostly houby, rostly v lese, dědeček je domů nese. Prší prší, jen se leje. Podzimní radovánky. Činnosti: Získávání poznatků o podzimní přírodě – pole. Získávání nových poznatků o podzimní přírodě – v lese a na poli. Seznamování s charakteristickými rysy podzimního počasí a změnami s nimi souvisejícími. Vedení dětí k rozvoji pozitivních vazeb […]
Více informacíZáří „U Světlušek“
31. 8. 2025Téma: Dnes jdu zase do školky, obuju si bačkorky Když si hračky roztahám, na míso je vždycky dám Honem kluci, holky, vydejme se kolem školky Když máš málo vitamínů, jez ovoce, zeleninu Cíle: Příprava a realizace vhodného adaptačního programu, osvojování si elementárních poznatků, schopností a dovedností, důležitých pro navazování a rozvíjení vztahu dítěte k lidem ze […]
Více informacíZáří „U Motýlků“
31. 8. 2025Téma: Já jsem motýlek Letíme si pro kamarády Motýlci letí do zahrádky Co chutná motýlkům na zahrádce Cíle: Příprava a realizace vhodného adaptačního programu Společné vytváření pravidel Orientace v MŠ a okolí Získávání poznatků o ovoci a zelenině, s prací na zahradě Báseň: Školka Kdopak klepe po ránu na naši školkovou bránu? To s úsměvem na tváři, […]
Více informacíZáří „U Mravenečků“
31. 8. 2025Téma: Mezi kamarády Mravenečci běží do školky Kamarádi ze školky Na zahrádce Co nám dává zahrádka Cíle: Příprava a realizace vhodného adaptačního programu, osvojování si elementárních poznatků, schopností a dovedností, důležitých pro navazování a rozvíjení vztahů dítěte Společné vytváření pravidel chování ve vztahu k druhému, chování ve třídě Orientace v MŠ a okolí Získávání poznatků […]
Více informací